גישור צרכנות

 

המכון לקידום הגישור הפרטי בישראל, פועל להעלאת המודעות לגישור צרכנות בקרב הציבור הרחב ובקרב עסקים הנותנים לו שירות. במסגרת פעילותנו אנו מספקים מידע וכלים לכל דורש ופועלים לשתף פעולה עם גורמים אחרים השואפים לקידום הליכי גישור צרכנות גם כן.

יתרונותיו של הליך הגישור בצרכנות ברורים ומובהקים בעיקר בכל הקשור לקבלת השרות והמוצר הנדרש מבחינת הצרכן ושמירה על מוניטין העסק, שמירה על לקוחות נאמנים ומניעת התדיינות משפטית ארוכה ויקרה מבחינת העסק.

גישור צרכנות הינו הליך חסוי המאפשר לצדדים להגיע להסכמות ברוח טובה, לאחר שהתגלה המשבר ביניהם. הן לבעל העסק והן לצרכן יש אינטרס לקבל פתרון מהיר שיהיה מקובל על שניהם. הליך גישור בצרכנות מפגיש את שני הצדדים בסביבה ניטרלית ומאפשר להם להגיע לפתרון יצירתי המונע התדיינות משפטית ארוכה ומתסכלת. חסיונו של הליך הגישור בצרכנות, נותן לצדדים את החופש והביטחון לשוחח בפתיחות ובכנות על הסכסוך שביניהם, על הגורמים לו ולגבש יחידיו פתרונות יצירתיים המקובלים על שניהם.

גישור צרכנות מאפשר פתרונות יצירתיים המאפשרים לעיתים גם את הפיכתו של קשר חד פעמי שנכשל, למערכת יחסים עסקית, פוריה לאורך שנים. ולשיפור התדמית בקרב לקוחות אחרים. בעיקר בעידן הרשתות החברתיות, ישנה חשיבות גדולה לשמירה על לקוחות מרוצים שמשבחים את העסק ולא משמיצים אותו. שימוש בגישור בצרכנות עוזר להפוך את הלקוח לממליץ ולא למשמיץ.

גישור צרכנות מאפשר יצירת מגנונים יצירתיים לפתרון חילוקי דעות בעתיד. לאחר גישור בצרכנות מרוויח בעל העסק ידע חיוני שיעזור לו להימנע מסכסוכים דומים בעתיד וסל כלים חדש לפתרון מחלוקות אחרות בעסק. השימוש בגישור בצרכנות מקנה תפישת עולם גישורית הרואה את הצרכים של הצד האחר, מבינה אותם ופועלת לייצר פתרונות שיענו על רצונות שני הצדדים.

גישור צרכנות חוסך זמן יקר וממון רב שהיו הצדדים צריכים להוציא אילו היו פונים בשלב הראשון לערכאות משפטיות.

במסגרת פעילות המכון לקידום הגישור בישראל, אנו משתפים פעולה עם מגשרים מתמחים מבית הספר לגישור “גושרים” . במסגרת הפעילות, אנו מאפשרים ללקוחות שאינם מרוצים ולבעלי עסקים ונותני שירות למיניהם, אשר זקוקים לגישור צרכנות, להיעזר בשירותי גישור מסובסדים על מנת ולנסות ולפתור את המחלוקות בדרך טובה ובהסכמה. להגשת בקשה לפתיחת תיק לגישור צרכנות במכון לקידום הגישור הפרטי בישראל לחצו כאן.